{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diesel olie
  • #1   30. dec 2012 da vi kørte med diesel tankede vi hos mester og afregnede med løn vi har aldrig haft problemer med landbrugs diesel

• #2   30. dec 2012 var mere om de tjek det for lov mens er det ikke lovligt at kører på landbrugs diesel .)

• #3   30. dec 2012 Køb 20l på tanken en gang imellem og gem kviteringen hvis SKAT spørger en dag.

• #4   30. dec 2012 Hvis i tilfældighvis har en dieselbil, så tag den seneste kvittering med fra den seneste tankning smiley det er jo cirka 30 - 40 liter. Så behøves du ikke at tanke traktoren på tanken, men du har stadig "lovlig" papir på'd smiley

• #5   30. dec 2012 En af mine venner kørte til dm på fyn og han har altid bare tanket landbrugs diesel olie på hans mf 8480 det har de ikke sagt noget til heller ikke engang selv om de tog prøver af olien på ALLE traktore i år til dm finalen... Så bare tank hjemme i maskinhuset det sker der intet ved

• #6   31. dec 2012 Dennis R
    Olien hjemme i maskinhuset er sikkert ganske udmærket, problemet er bare at SKAT vil have afgift af den olie der bliver brugt til motorsport og det tvivler jeg på er betalt af olien i maskinhuset.
    Det man testede olien for ved DM er "anabolske steroider" eller doping, kald det hvad du vil. Det er typisk iltbærende aditiver som hæver motorens ydelse.

• #7   31. dec 2012 Nemlig som Jens Jørn siger.
    Det er pga Skat..

• #8   1. jan 2013 jeg har aldrig set skat lave kontrol men tank lidt på den lokale tank og få en kvittering så skal det nu nok gå

• #9   1. jan 2013 Det skulle ikke undre mig at de ville dukke op en dag..

• #10   1. jan 2013 nu skal det jo lige siges at, landboungdom ikke har den helt store indflydelse på det her, vi har skrevet det i reglerne for jeres skyld, vi er i bund og grund lige glade. Meen når SKAT rykker ud en dag til et stævne. så har i problemet, så er de ligeglade med jeres kvitteringer, nej de tager sku en prøve op fra tanken af, og hvis de kan se og måle at det er afgift frit diesel som i kører på til et stævne der ikke har reglement til firmaet eller gården, så vil ejeren af traktoren få en bøde og i værste fald få lov til at betale afgift på alt diesel. hvad angår at vi målte til DM var jo for at se om der var blandet andre ting i jeres brændstof, så som glyserin eller fortynder eksempelvis.
    med venlig hilsen D. Stidsen landsudvalget.

Kommentér på:
Diesel olie

Annonce