{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Massey ferguson 3080 jeres mening
  • #1   26. dec 2013 det er en pisse dejlig traktor!
    hvis det er en du vil købe skal du bare sikre dig at den har fået lavt gearkasse, ellers kan du meget sikkert komme til at gøre det. det eneste minusser ved dem jeg kender er at gearkassen ikke kan holde og at liften kan drille lidt da den er elektrisk. men helt sikkert en dejlig traktor

• #2   27. dec 2013 Hva koster sådan en gearkasse?

• #3   27. dec 2013 Det aner jeg ikke, men det er der nok nogen andre der ved.

• #4   27. dec 2013 Helt sikkert en dejlig traktor, vi har selv en der har fået en eftermonteret turbo(se profil/galleri)
    Men må give Æ markrøv ret, gearkassen er et svagt punkt, vi har lige fået lavet vores fordi der var gået en bolt inde i til 38 kroner, men fordi det er i gearkassen, skal de have den skilt ad på midten, og så bliver det dyrt, og tager lang tid.
    liften har vi dog ikke haft de store problemer med smiley
    vores har lige rundet de 7500 og kører fortsat fantastisk smiley
    Fantastisk maskine smiley

• #5   27. dec 2013 Det er fin maskine du har dig, så en 4000 timer gammel MF 3080 er ikke en dum maskine at investere i?

• #6   27. dec 2013 mht til gearkasser på MF 3000 serien tror jeg det er meget forskelligt hvor vidt om de er dårlige eller ej. Nu er jeg selv ejer af en MF 3050 turbo. Som har kørt 12.500 timer uden problemer. Det er sågar 32+32 gearkassen som altid er den man kritiserer for at være elendig

• #7   27. dec 2013 altså vi har en på den gård hvor jeg hjælper lidt, og den har altså kørt med korntørringsanlæg, der kunne tage 15 tons, og det kunne den rykke, vi har dog selv monteret turbo smiley så det er en rigtig stærk traktor og vi har ikke haft problemer med gearkassen af hvad jeg ved smiley

• Karin H
    Karin H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #8   26. okt 2019 hej. jeg har en 3060en 3070 og en 3085 . det er simpelthen bare goe og stabile traktore

• #9   5. mar 2023 Jeg har fået en der ikke kan gå i høj gear og så kun kan køre 7 km/t.

Skifter lige motorolien på den inden jeg kører den hjem.

• #10   29. apr 2023 Hvad str er nøglen til bundproppen og hvor sidder den henne, vil ikke til at skrue den forkerte ud??

Kommentér på:
Massey ferguson 3080 jeres mening

Annonce