{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Olieudtag taget fra multipiwer {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nogle der kan hjælpe mig med hvordan man tager olie fra multipower og bruger det til en ventilblok?
Det en mf 135

Har forstået man skal ind fra dækslet i venstre side, der hvor man betjener pto.

Hvor hvor og hvordan det koples sammen der inde er jeg i tvivl om.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olieudtag taget fra multipiwer
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 921
    #1   23. nov 2018 Hvis du vil have olie til fjernventiler fra det MF kalder IPTO pumpen så forudsætterdet jo at den er monteret. Det er jo ikke bare den lille multipover pumpe der er tale om. Den sidder gotnok samme sted og er bygget sammen med den. I de tilfælde jeg har set den har det altid været på 165 og større og så har der været en lille manifuld eller hvad man kan kalde den på det runde dæksel i V. side og sså har de også været med olietryk kobling til PTO. (IPTO) De 135 jeg kende har klo kubling og 2trins kobling i koblinspedalen til kraftoverføringen

• Henning J
    Henning J Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 4 Følgere: 6 Svar: 233
    #2   26. nov 2018 Der kan godt være en dobbeltpumpe på en 135 er. Hvis der er et manifold med 2 propper i det venstre sidedæksel, er der også en pumpe. Man fjerner manifolden og skruer brystnipler i i stedet for propperne. Det bagerste udtag er tryk som sendes i betjeningsventilen, retur herfra går i det forreste udtag. IPTO kom først i 1971, og det er MP pumpen der giver tryk hertil

Kommentér på:
Olieudtag taget fra multipiwer

Annonce