{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo på Ferguson 26
  • #1   22. jun 2016 Der kan vidst godt være lidt problemer med at sende tryk igennem de karburatorer, da det vil give modstand i benzin flowet.. Men har ikke så meget forstand på benzin.. Ved ikke om man kan få en anden kaburator der kan holde til det...

• #2   22. jun 2016 Jeg har haft planer og noget tryk ladning for da nogle år siden.
    Din alm. Karburator er ikke lavet til tryk så den vil trykke pakninger mv under trykladning.
    Men bygger du en kasse rundt om din karburator og sender tryk ind så der lige tryk inde i og uden på skulle det kunne lade sig gøre.
    Tænker dog du skal dysse karburator om så den får mere at lave af. Men hvor meget og alle de andre detaljer kender jeg ikke

Pøj pøj med projektet

• #3   22. jun 2016 Ville nok ikke satse på det...
    Der skal også tryk på benzinen, mere end hvad den giver af luft, og du risikere at trykke din svømmer sammen...
    Det er bare én ud af flere problemer der kommer, også selvom det skulle lykkedes dig at finde en tryk-karburator fra en gammel volvo 240 turbo...

• #4   23. jun 2016 køb en buster benzin og læg en b18 motor i

• #5   29. jun 2016 Har haft turbo på min Dexta benzin, der satte jeg karburatoren på turboen så blandingen blev suget der igennem, det kørte fint. Turbo fra Golf 1,6 TD.

• #6   6. aug 2016 tror ik ventilerne kan holde til det

• #7   6. aug 2016 Hvorfor skulle ventilerne ikke kunne holde til det??

• #8   7. aug 2016 Hvis motoren ikke klarer det har jeg en anden til 500kr smiley prøv da at lave lidt forsøg livet er sgu da for kort til at kede sig,og i bund og grund er der nok ingen der ved hvad en 26mf kan tåle.

Kommentér på:
Turbo på Ferguson 26

Annonce