{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.933 visninger | Oprettet:

John Deere 7530 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen....

Nu kører jeg lidt i en JD 7530'er. Så igår kom jeg til at snakke med en om den. Han siger så at hans chef havde en 7530'er og der var mange fejl i den. OG jeg synes ikkee der er fejl i min chefes. Nåede ikke at høre hvad fejlene var inden han skulle smutte, så var det jeg tænkte at det kunne være i har prøvet nogle fejl med den? Og hvilke fejl har i så haft med den? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  John Deere 7530
  • #1   2. jan 2012 dyser..

• #2   2. jan 2012 Dyser? kan du uddybe?

• #3   2. jan 2012 stopper til, eller skal bare skiftet ud, vi har en jd 6930 på maskinstationen(staulund) som vi faktisk kun har problemer med motoren.. Den skal have det john deere juice hver gang du tanker den.. Anker bjerre var ude tre gange i foråret fordi den ikke kunne trække noget..

• #4   2. jan 2012 nemlig rigtig hva bjørn siger, og så bliver de hurtig varme i bagtøj olien gjorde vores hvertfald

• #5   2. jan 2012 Vi har også john derre på arbejde og der har vi også problemer med dyser på nogle af dem. Andre er det gear eller bagtøj der går til.

• #6   2. jan 2012 Ang. dyser, så har jeg fået fortalt at en lokal bonde havde sin traktor på værksted hver måned. Han fik diesel fra den lokale foderstof. Efter et skift til Uno X var problemet væk. Det var en JD 6930.

Ang. problemer, så mener jeg ikke at JD er bedre eller ringere end alle andre. Alle mærker har mandagsmodeller som driller.

• #7   2. jan 2012 Jeg synes ofte John Deere har problemer med dyserne (især i 30'er serien, men også 20'erne), der soder til og derfor ikke lader nok diesel passere, hvilket medfører effekt tab. Derfor skal dyserne skiftes.
    Jeg har hørt noget om, at det ikke er al dieselen der er ren/raffineret nok, da dyserne er meget fine på John Deere traktorer. Derfor soder dyserne til og de mister effekt. Jeg skal ikke kunne sige om det bare er en skrøne.
    Men jeg ved dog, at en kammerat der har en 6920, der fik skiftet dyser to gange inden for de første 2000 timer. Fordi der ikke rigtigt var mere bid i dem.
    Så blev traktoren OBD tunet til ca. 225 hk og nu har den kørt næsten 4000 timer uden det mindste problem. Sanco der udførte tuningen, har en teori, der lyder på; at de færre dyse problemer skyldes, at der er et større flow igennem dyserne, og derfor kan der ikke aflejres de samme mængder materiale som før.

• #8   11. jan 2013 Et meget sendt meget tak for svarene smiley

• #9   5. feb 2013 Og Jacob det problem får i aldrig da alle esbens 3 har fået en anden motor styrring i...

• #10   5. feb 2013 Nå okay smiley

Kommentér på:
John Deere 7530

Annonce