{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.409 visninger | Oprettet:

ih 275 vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

min gamle ih 275 diesel, er næsten ikke til at få i gang. jeg har tjekket gløderørende, de fejler ikke noget. når man har forvarmet, og forsøger at starte den, er det som om den lige starter nogle få sekunder, og så dør den igen. og når man så har prøver rigtig mange gange. kan man være heldig at den tilsist starter. når den så endelig kommer i gang, køre den ganske fint.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ih 275 vil ikke starte
  • #1   29. mar 2016 Vi havde en gammel zetor 3011 en gang og til sidst vi havde den var den heller ikk til at starte selvom at man forvarmeredt den men så fik vi renoveret starteren og der kom et nyt batteri på og nye ledninger fra batterier til starteren. Fordi så kom starteren til at rende lidt hurtigere og så startede den med det samme

det kunne være at du skal prøve det

Vh Christian

• #2   29. mar 2016 den har lige fået nyt batteri. jeg syntes nu og så det lyder til, at den køre lige så hurtig som den altid har gjort.

• #3   29. mar 2016 Ja ja men den er vel ikk blevet dårligere til at starte fra en til en anden. Hvis den var god til at starte for 20-30 år siden så kan man vel ikk høre forskel. Men det behøver jo Heller ikk være der for.

• #4   29. mar 2016 Det kan også være stempel ringene der sidder fast eller foringerne der er slidt osv der er nok ikk andet for end at skille motoren ad og se efter hvordan det ser ud

• #5   29. mar 2016 nej det er ikke kommet på en dag. der har nu ikke været noget tegn på underkomprisson. så tror nu mere at det moske kan være ventilerne det er galt med.

• #6   29. mar 2016 Tja det kan også

• #7   29. mar 2016 Lyder mere som den mangler diesel...

• #8   29. mar 2016 Hej jeg har lige lavet en ih 444 der ikke ville starte men den havde def toppakning og ventilere så prøv at skifte toppakning og stil ventiler måske det virker ellers ved jeg det ikke

• #9   30. mar 2016 GLØDERØR GLØDERØR OG GLØDERØR, det noget fanden har skabt på dem, du kan få nogle bosch gløderør der passer i som er lavet som "moderne" gløderør jeg kan bare ikke huske nummeret på dem, så starter den altid. den skal bare ha så utroligt meget varme sån en 275 motor før den starter, har selv haft nogle stykker

• #10   30. mar 2016 her kan du se nogle jeg har modificeret med nogle VW gløderør, men hvis du er 100% på din gløderør er iorden, så skal du nok se om dieselen ikke løber tilbage til tank, dårlige dyser kunne evt og have noget at sige med hensyn til starte evne

profilbillede
  • #11   30. mar 2016 er der nogle der har nogle data på sådan en. hvor meget kompression der skal være, og spiller rum på ventilerne. jeg har en ide om at det er toppakning eller ventiler det er galt med.

• #13   2. okt 2016 en lille opdatering. jeg nu haft topstykket af, og fået slebet alle ventilerne. og nu springer den i gang lige med det samme. og køre rigtig godt.

profilbillede
Kommentér på:
ih 275 vil ikke starte

Annonce