{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ih 644s / 844s gode/dårlige ting ???
  • #1   28. jan 2012 Af minusser er der
    - skærmen ruster godt
    - Der kan godt komme/være en fejl i servo systemet som gør at nogle kan være svære at dreje i tomgang, hvor andre drejer men en lille finger på rettet
    - NOGLE syntes at det ret gear er noget træls noget at køre med men det vender man sig til.

Af plusser er der
    + Det er en helvedes driftsikker maskine
    + Det er en men traktor at komme rundt med
    + Lille vende radius
    + Stærk "lille" traktor

Og taler af afaring da vi selv har 2 844-S her hjemme og de klare det sku meget godt

• #2   29. jan 2012 Jeg ser det som et plus med ratgear.... så der frit mellem benene når man skal ind og ud.... Resten er jeg enig i.....

Og er på ingen måde IH mand...

• #3   29. jan 2012 Det er rigtig nok med det rat gear men syntes bare det er træls når man køre i 2 og 4 så kan man ik rigtig have benet der, for det passer lige med knuben på gearstangen skal være der hvor ens knæ er smiley Ellers fin traktor

• Steffen A
    Steffen A Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   30. jan 2012 Nu har jeg selv kørt en del IH og især 844 men kan faktisk ikke lige huske om det var en s-model, men er det en med 4 hjulstræk fik jeg at vide det var dens svage punkt, men den jeg kørte med var det blevet forstærket så der var ikke noget problemer.
    Men ellers en dejlig traktor at køre og den havde rundet 12000t. uden nævneværdige problemer.

Kommentér på:
Ih 644s / 844s gode/dårlige ting ???

Annonce