Vi gør hvad vi kan..! {{forumTopicSubject}}
Selvfølgelig sidder jeg og hører radioavisen hvor der kommer et emne om landbrug, så jeg skruer lige lidt op.
Så hører jeg en københavner som er forsker og siger at de danske landmænd er dårligere end nabolandende. At vi ikke kan dyrke lige så godt korn og vi kun tjente gode penge på kornet sidste år pga. kornpriserne.
Det er jo løgn..! Kan sgu godt være han er københavner med man kan fandme ikke være så DUM..!
Inden man springer ud og siger sådan en gang lort så syndes jeg man skulle gå ind og tjekke hvilke regler der er blevet indført.
Kære københavner og alle andre personer som prøver at gøre sig klog på det, vi må ikke gøde og sprøjte som nabolandene så hvordan vil i have kornet til at vokse og være lige så godt her hjemme som dernede ?
Vi gør hvad vi kan..!
Hjælp med at dele den her status..!
sep 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 75
aug 2011
Følger: 22 Følgere: 21 Traktorer: 6 Emner: 35 Svar: 227
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 185
Det er sku rigtig nok
det jeg synes man skulle gøre, det er at tage at tage alle mennesker ud af regeringen og skifte dem ud med nogle fra de forskellige arbejdspladser som landbrug, maskinmester, kontor, slagter og almindeligt kloge mennesker som kan se disse problemer og kan finde en løsning på dem! bare se fucking Thorning! hun har ik lavet andet end at kræve penge ind og så betaler hendes mand ikke engang skat!!??
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 185
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 2 Traktorer: 1 Emner: 8 Svar: 117
sep 2011
Følger: 25 Følgere: 25 Emner: 3 Svar: 735
Hvis regeringen bestod, som der også er sagt, med en lang række erhverv i Danmark (For ja, Danmark er jo drevet af vores erhverv, så skal vi også værne om dem!), så ville Danmark nok være et bedre sted at leve i. For så bliver lovene og reglerne lavet til bedste udnyttelse!. Er så træt af at vi som er et utroligt lille land i verden, altid skal gå i fronten for tiltag, når alle de store lande skider højt og flot på det. Så skal det gå ud over os!.
aug 2011
aug 2011
aug 2011
sep 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 75
Men man får at vide i dag at man skal tage en god og lang uddannelse, og dem der så gør det, gør bare tingene værre for dem der "nøjes" med en almindelig landbrugsuddannelse.
Det er op ad bakke hele vejen
sep 2011
Puhhaaa, kan godt forstå tingene er ned af bakke for alle andre undtagen Helle Thorning som sidder med den tunge hammer og bliver røvslikket af resten af regeringen for at sige det pænt!.
Ellers skulle man prøve noget tredje, tage de største partier vi har idag, og så smide dem ind i et lokale sammen og så sætte en lås på indtil de fandt på noget ordentligt. For mange gange ville mellem løsningen af deres udbud være de bedste! Og så skulle alle de andre partier bare smutte...
jan 2012
sep 2011
jan 2012
okt 2011
Følger: 13 Følgere: 24 Traktorer: 6 Emner: 38 Svar: 856
okt 2011
Følger: 12 Følgere: 20 Traktorer: 1 Emner: 2 Svar: 62
Jesper M, sikke da et citat. Ida Auken er uddannet Cand. Theol, hvilket vel kan betegnes som halv præst. Nu er hun så miljøminister.
Fødevareministeren har da en uddannelse så hun burde vide noget om det hun "arbejder" med.
okt 2011
Følger: 13 Følgere: 24 Traktorer: 6 Emner: 38 Svar: 856
sep 2011
Et citat? Hvem er det lige du mener jeg citere, mig selv? Om Ida er uddannet til noget eller ej, så har det da ikke ligefrem gjort hende klogere på de alverdens tossede ideer hun for! Og hvis hun så også har en gård, så kan det da kun gå galt, for så spænder hun da direkte ben for sig selv!.
Og alene det at man vælger at sætte en præst med stråhat til at blive miljminister fortæller alene hvor meget der er galt med Danmark.
En ting er du mener hun BURDE vide noget. Kan du så lige fortælle mig, mener du virkelig hun selv ved noget om det hun foretager sig??...
Jeg kan kun sige, at jeg har oplevet flere gange over noget tid, når man har spurgt folk hvad de så skal når de så har taget sig en masse fine uddannelser, at så vil de gudhjælpeme blive politiker!. Det kan de sikkert også uden de uddannelser her hvis de kan finde ud af at tale deres sag, så det er da spild at penge fra statskassen, og tid for den sags skyld...
okt 2011
sep 2011
Hvis i virkelig kan grine så meget af det, som du påstår. Så gør det mig glad, rigtig glad faktisk. For så viser det da virkelig hvor meget halmstrå i har for meget under hatten, og det kan jeg og mine kollegaer så stå og grine af om morgnen... For de deler udelukkende samme holdning som mig.
Men det er vel typisk for en jydetamp, at have "andre holdninger" end en øboer. I har jo lidt jeres eget samfund derovre for at sige det pænt...
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 194
sep 2011
Men at Christian inddirekte sidder og kalder mig en kommunist blot fordi jeg siger at det mange gange er en mellemløsning af hvad de lægger på bordet, der ville være mere optimal end enten at vælge rød eller blå og så gå hele vejen den ene vej end at mødes på halvvejen. Det kan jeg grine af! For så er han tydeligvis ikke nået længere end at han skal bruge 500 heste til en 8m Rapid såmaskine selvom han kører i kaneljord...
Det skal ikke tages personligt når jeg bruger nogle ord frem for andre. Jeg kalder også en trækkrog for en jydekrog, betyder det så også at de kun kører med hængere i Jylland??
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 194
sep 2011
Og Christian er jo tydeligvis stadig gnaven over at vi kan opnå ting herovre han ikke har kunne, og så prøver han bevidst at give mig hornene når han mener han kan, det er jo efterhånden mere end en gang det er sket. For han har stadig ikke givet et konstruktivt svar til den debat her, på de spørgsmål jeg har haft stillet ham første gang han kom på banen. Men det er jo tilsyneladende altid nemt at lukke lort ud når man ikke har noget at have det i...
okt 2011
sep 2011
Ordentligt jord?? Jeg bor i det område hvor de 1000 ha af danmarks bedste jord er, så jeg tror da dit sandjord kan tage og blive derovre! Og nu er det sådan at det var den her debat Harry potfis, ikke om det hjælper noget eller ej. Og det var sådan set det spørgsmål her, du atter ikke har svaret på:
"En ting er du mener hun BURDE vide noget. Kan du så lige fortælle mig, mener du virkelig hun selv ved noget om det hun foretager sig??..."
Desuden, tror du virkelig at det hjælper de sagsøger staten? De kunne lige så godt sagsøge hele Danmark, tror næppe de vinder eller det vil hjælpe noget. Det er da kun ønsketænkning. Det ville være ala hvis en forening ville sagsøge Obama, det hjælper sku nok heller ikke en skid. Så er man da godt nok en sørgelig sjæl hvis man tror det hele lige vender af at man lægger sag an mod vores regering.
Hvis de nogensinde når så langt! Tomme ord og trusler er der jo nok af. Men nej, jeg tror sku jeg søger arbejde derovre i det mørke Jylland bare for at træde lidt mere på din type jyder... Så kan vi stå og grine af hinanden i rundkreds, det vil da være mægtigt! Du skulle jo helst ikke være glad jo...
Vi gør hvad vi kan..!