7.162 visninger
|
Oprettet:
Havetraktor på vejen {{forumTopicSubject}}
Dav sidder lige og snakker med en som siger at han godt må køre på sin havetraktor på vejen til og køre privat til købmanden og alt det der hvis bare han har en ulykke forsirking og lyset virker også siger han der ikke skal nummerplade på. Jeg mener den ikke må benyttes på vejen kun hvis han skal over og slå græs eller noget andet arbejdes sjov, nogle der ved hvad der er rigtigt?
sep 2011
Følger: 25 Følgere: 25 Emner: 3 Svar: 735
Lige så snart der skal køres noget der hedder privat, så skal der nummerplader på beregnet til det. Det er lidt hans måde at betale afgift til det danske vejnet, ligesom alle vi andre gør, i bil, knallert, lastbil osv.osv.
mar 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
jul 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Traktorer: 3 Emner: 2 Svar: 24
for det andet sagde jeg at der skulle forsikring på, som min kørelære sagde var en ulykkesforsikring.
nr. plade sagde jeg at jeg ik helt vidste, men så vidt jeg havde forstået skulle man ikk, hvilket er forkert.
men tyk du sagde at man overhovedet ik ku.
mar 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
jul 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Traktorer: 3 Emner: 2 Svar: 24
-Lige så snart der skal køres noget der hedder privat, så skal der nummerplader på beregnet til det. Det er lidt hans måde at betale afgift til det danske vejnet, ligesom alle vi andre gør, i bil, knallert, lastbil osv.osv. som han skrev
sep 2011
Følger: 25 Følgere: 25 Emner: 3 Svar: 735
Men skulle det kunne lade sig gøre, så hedder det forsikring, og nummerplader med rød kant samt kørekort.
Men jeg tror nok motorkontoret vil glo lidt når du kommer og siger du vil have indregistreret din havetraktor...
sep 2011
Følger: 24 Følgere: 23 Svar: 1
Havetraktor på vejen